22 Aralık 2017 Cuma

Anvelop Etek Diktim !!!


               Herkese merhaba,
               Sizinle yeni dikip hemen giydiğim eteği paylaşmak istedim. Anvelop eteğim nasıl olmuş millet? :))
Tamda benlik bir şey oldu yapılışı kolay. Ben eteğin kalıbını ocak 2015 burda dergisinden çıkardım.
Kalıp baya bir uzun eee ben kısa olunca kalıbı kendime göre küçültmek zorunda kaldım. 
               Bu çiçekli kumaşı kemeraltında bir kumaşçıdan aldım. İzmir de olanlar bilirler. Kumaş dökümlü 2 m den çıktı bu etek benden söylemesi :)))








               Bu arada üzerimdeki kazağı da ben örmüştüm daha önceki bu postumda nasıl yaptığımı paylaşmıştım. Bu tam bir yeşimstyle oldu. Sevgiyle kalın...

2 yorum:

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim