24 Ağustos 2013 Cumartesi

Tatill!!

Öncelikle herkese merhabalar diyorum, nasılsınız bakalım?
Beni sorarsanız iyi sayılırım :))) mektup gibi oldu giriş.. Uzun zamandır yazı yazmıyorum ama hep takipteyim. Evet tatile gittim döndüm bile işte o tatilden kareleri paylaşmak istedim sizlere...

Bu sene Gaziantep,İskenderun, Antakya ve Mersin deydik..

Eglenceli bir tatil oldu dostlarla güzel bir vakit gecirdik ..
En çok da Bircoş için eğlenceliydi. Birce'yle beraber bizde çocukluğumuza döndük :))

vee son olarakda tekne turundan görüntüler.. Mersin'e tatil planı yapanlar için söylüyorum oraya kadar gitmişken tekne turuna katılmamak olmaz süperdi diyecek bir şey yok çok eğlendik yalnız ufak çocuklara göre olmadığınıda söyleyeyim çünkü çok uzun kalınıyor denizde çocuklar sıkılabilir..Aklınızda bulunsun şimdilik bu kadar ...


1 yorum:

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim