13 Mayıs 2013 Pazartesi

Pembe ve Beyaz Platform Ayakkabı


Daha önce bu yazımda anlattığım ayakkabım geldi.Bu ayakkabıları milanoo.com dan sipariş vermiştim. Tam 25 gün gibi elime ulaştı peki ya sonuç: çoookkk memnun kaldım o kadar rahat ki tam istediğim gibi hele bağcıklarını o kadar pratik yapmışlar ki bayıldım bildiğiniz çıt çıt yani çok kolay giyilip çıkarılıyor hele de çocuklu anneler için büyük kolaylık.Bir de çok güzel paketlemişler, özel torbaların içine koymuşlar. Ne zamandır bu tip ayakkabılara hayran hayran bakıyordum. Ayakkabının derisi de çok hoş sadece arkasındaki fiyonku pek sevemedim onu çıkarabilirim.Onun dışında benim için önemli olan rahat olması birde böyle değişik tarzları severim ayakkabı tutkunuyum birçok kadın gibi :))) Bu tarz ayakkabılar lolita, gothıc tarzı ayakkabılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim