22 Aralık 2012 Cumartesi

Gizem Bayraktar Bu Benim İlk Çekilişim

   

Heyecanlıyım evet çünkü ilk çekilişimii düzenlemek için epey düşündüm olur mu yapabilir miyim seçtiklerimi beğenirler mi ki?ne alsam ne koysam dedim dedim... sonunda böyle olmıcağına karar verdim alışverişe çıkmışken kendi zevkime göre alıverdim birşeyler.. tek endişem talep olucak mı bundan emin olamamak :(
kendi zevkime göre bir kombin oluşturdum kendi üzerimde resimlerini çekip sizlerle paylaştım.


  • setim son zamanların trendi moustache siyah bir yüzük
  • siyah taştı bir bileklik
  • deri üzerine sarı metallere sahip bir adet deri bileklik..

ek olarak kendime bir taç almıştım fakat kullanmadan onuda çekilişe koyma kararı aldım bu sabah işte onunda resimleri aşağıda.. :) ve yapmanız gerekene gelince...


sizden iki ricam var ..

  1. biri blogumun takipçisi olmanız
  2. diğeri ise yeni açtığım facebook sayfama destekçi olmanız yani sadece beğenmeniz..size dönüş yapabilmem için mailinizi yorumda yazmayı unutmayın...
  3. facebook sayfam

2 yorum:

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim