15 Aralık 2012 Cumartesi

Doğum Günüm (14.12.2012)

14 Aralık benim doğum günüm 28 i bitirdim hala inanamıyorum ... zaman çok çabuk geçiyor önemli olan hayatta istediklerimizi yapabilmek.. çok şükür hayatımın en güzel dönemleri kızımında aramıza katılmasıyla dahada bi güzel oldu..Allah isteyen herkese evlat sevgisini tattırsın bambaşka bir şey anlatamıyorum...
Neyse doğum günüm geceden beri gelen mesajlarla ve kutlamalarla çok güzel geçti. Eeee başka memlekette gurbette olunca ancak çekirdek ailemizle kutlama yaptık çokda güzel oldu...sevgili eşimden doğum günüm için hoş bir pasta kalp şeklinde kızım ve eşim hayattaki yaşama sebeplerim ve onları çok seviyorum canım ailem.. Bu arada doğum günümde giydiğim elbisem ilk diktiğim elbise.Daha önce bu yazımda bahsetmiştim bide üzerimde görün istedim. Askıdan pek anlaşılmıyor tabiii bu elbisede ufak tefek dikiş hataları var ama dediğim gibi ilk olduğu için yinede hoş olduğunu düşünüyorum. Ha bu aradaelbisenin üzerindeki obi kemeride doğum günüm sabahı diktim yinede fena olmadı ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hürriyet

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim