29 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni yıl Yeni yıl

Herkese yeni yıl yeni yepyeni umutlarla ve hoşluklarla gelsin inşallah... Hoşgelsin 2013 :)))

Diktiğim Deri Etek ve Tayt

Bugün kızım ve eşimle gezmelerdeydik :))En son diktiğim deri etek ve kızım Birce'ye artan kumastan yaptığım taytı giydik... deri eteği başka bir eteğimden esinlenerek yaptım gerçi resimlerde pekde belli değil küçük kuzu durmadığı için ancak bu kadar resim çektirebildik.. fakat kızımın taytı alt resimdende anlasılacağı gibi taba yeşil karışımı deriden.. tayt diyorum ama daha çok pantolon oldu gibi heheeee...Ha bu arada kızım dışarıda ilk kez kendi başına ayakta durdu :)) 14 aylık olmasına rağmen çok az yürüyor hemen emeklemek istiyor dışarıda bile daha kolayına geliyor heralde .

22 Aralık 2012 Cumartesi

Gizem Bayraktar Bu Benim İlk Çekilişim

   

Heyecanlıyım evet çünkü ilk çekilişimii düzenlemek için epey düşündüm olur mu yapabilir miyim seçtiklerimi beğenirler mi ki?ne alsam ne koysam dedim dedim... sonunda böyle olmıcağına karar verdim alışverişe çıkmışken kendi zevkime göre alıverdim birşeyler.. tek endişem talep olucak mı bundan emin olamamak :(
kendi zevkime göre bir kombin oluşturdum kendi üzerimde resimlerini çekip sizlerle paylaştım.


  • setim son zamanların trendi moustache siyah bir yüzük
  • siyah taştı bir bileklik
  • deri üzerine sarı metallere sahip bir adet deri bileklik..

ek olarak kendime bir taç almıştım fakat kullanmadan onuda çekilişe koyma kararı aldım bu sabah işte onunda resimleri aşağıda.. :) ve yapmanız gerekene gelince...


sizden iki ricam var ..

  1. biri blogumun takipçisi olmanız
  2. diğeri ise yeni açtığım facebook sayfama destekçi olmanız yani sadece beğenmeniz..size dönüş yapabilmem için mailinizi yorumda yazmayı unutmayın...
  3. facebook sayfam

20 Aralık 2012 Perşembe

Petrol Yeşili Bluzum

Öncelikle bu kuması Burdanın Kasım sayısında 108 nolu modeli görerek almıştım. Yinede ona göre yapmaya çalıştım fakat yaka ilave etmek istedim. Kumaş saten olunca ışıl ışıl gözüktü.









Bluzumun yılbaşında giyinmek için uygun olduğunu düşünüyorum. Birkaç günde bitirdim fakat yaka kısmı beni bir hayli oyaladı.. sizce nasıl olmuş :)))

Gömlek kolundan etek yaptım


Heralde ilk DIY çalışmamdır. Bu eteği 2009 yılında yapmıştım. Derya Baykal'ın programından görüp çok beğenmiştim. Yapılışıda oldukça basit eşimin giymediği eski gömleklerin kollarını birleştirip diktim M beden gömlek 36-38 beden için ideal. Sadece bir kere giydim ama gerçekten harika oluyor.. eteğin kenarı ve ceplerini ben ilave yaptım eski penye bir kumaştan. Fakat size yapılışını gösteren programın linkini veremiyorum çünkü bulamadım ama resme bakarak anlayabilirsiniz belki yapılışını ...

Mud therapy çamur maskesi

Bir hafta önce watsons dan maske ve yüz temizleme süngeri aldım cildim çok problemli bir cilt değil ama artık yaşta ilerliyor ve kendimize bakmamız gerekiyor :))) işin şakası cildim karma bir cilt ve alnımda yağ bezeleri oluşuyor pıtır pıtır bir görüntü oluyor ve buda beni çok rahatsız ediyor. Gecenlerde maske ararken mud therapy nin ölü deniz çamurunun doğal minerallerini içeren bir çamur maskesi olduğunu okuyunca deneyeyim dedim aslında çokda anlamam maskeden iki kez denedim gözle görülür bir fark oldu.. bende sizinle paylaşmak istedim. Tavsiye ederim..

15 Aralık 2012 Cumartesi

Doğum Günüm (14.12.2012)

14 Aralık benim doğum günüm 28 i bitirdim hala inanamıyorum ... zaman çok çabuk geçiyor önemli olan hayatta istediklerimizi yapabilmek.. çok şükür hayatımın en güzel dönemleri kızımında aramıza katılmasıyla dahada bi güzel oldu..Allah isteyen herkese evlat sevgisini tattırsın bambaşka bir şey anlatamıyorum...
Neyse doğum günüm geceden beri gelen mesajlarla ve kutlamalarla çok güzel geçti. Eeee başka memlekette gurbette olunca ancak çekirdek ailemizle kutlama yaptık çokda güzel oldu...sevgili eşimden doğum günüm için hoş bir pasta kalp şeklinde kızım ve eşim hayattaki yaşama sebeplerim ve onları çok seviyorum canım ailem.. Bu arada doğum günümde giydiğim elbisem ilk diktiğim elbise.Daha önce bu yazımda bahsetmiştim bide üzerimde görün istedim. Askıdan pek anlaşılmıyor tabiii bu elbisede ufak tefek dikiş hataları var ama dediğim gibi ilk olduğu için yinede hoş olduğunu düşünüyorum. Ha bu aradaelbisenin üzerindeki obi kemeride doğum günüm sabahı diktim yinede fena olmadı ...

6 Aralık 2012 Perşembe

Penyeden boyunluk

Gecen gün nette aşağıdaki resmi gördüm penyeden boyunluk yapımı bende denedim benim penyem pek istediğim gibi olmadı gerci ama süs olarak düz badilerle kullanılabilecek bir aksesuar olabilir...Bakalım siz nasıl buldunuz sadece kesip biçiyorsunuz :))) 
 Bu da benim yaptığım rengi pek giydiğimle uyumlu olmasada  beyaz ya da kremle güzel olabilir...

3 Aralık 2012 Pazartesi

Diktiğim elbisem ve yelek

eeee artık dikiş makinem olunca birşeyler dikmeye başladım bile... ilk diktiğim gördüğünüz elbise gercekten severek diktim.. yelek kumasınıda ben almıştım onuda kayınvalidem dikti bana oda çok güzel oldu , biraz büyük ama kemerle harika oluyor.. bir de bunları giydiğimde fotoğraflamam lazım daha iyi anlaşılır.... şu anda elimde anneme bir tunik dikmekle meşgulüm kolay gelsin bana :))))


21 Kasım 2012 Çarşamba

Dikiş Makinem

Kızımın doğum günü diye annem ve babam memleketten geldiler.. gelirken sağolsun babam eli boş gelmemiş benim doğum günü hediyemide daha şimdiden almış en çok istediğim şey bana dikiş makinesi almış sağolsun valla o kadar çok sevindim ki birde kutusuna not yazmış benim babam alem adam canımın içi yaaa...
 Notta şöyle yazıyor '' sevgili kızımız Yeşim'e doğum günü hediyesi anne ve babasından dikişlerini eliyle değil bundan böyle dikiş makinasıyla dikersin güle güle kullan 27 eylül 2012 '' gerçekten alem adam babam aldığı tarihi bile not almış gerçi hep öyle yapar ne alırsa kutusuna aldığı tarihi mutlaka yazar seneler gecince baktığında vay beee demek için heralde ... neyse tabi sadece makinayla gelmemiş bide hem damadına hem kendine kumasta almış pijama dikeyim diye ilk dikişim pijama oldu doğal olarak.. onlarda güle güle giysinler..
Buda babama diktiğim pijama ilk dikişim makinamla :))))

Poşetten sepet yaptım

Geçenlerde artık market poşetlerim oldukça birikmişti bunlarla ne yapılabilir dedim ve araştırdım, sepet yapmaya karar verdim elişlerimi koyabileceğim bir sepet yaptım.. yapılışı gayet kolay.Yapılışı burada 
resimlerle anlatılmış.. Yapmayı düşünenlere kolay gelsin...

buda benim yaptığım sepet :))))

Kızımın Tütü Takımı

Kızım Birce'nin doğum günü için ne yapsam diye düşünürken tütü yapmak aklıma geldi, daha önce Derya Baykal da görmüştüm yapılışını kendimdende bişeyler katarak hazırladım parti kıyafetini.. Badisini keceyle süsledim ve ilk kez kece kullanmış oldum, tacını ve patiğinide keceden yaptım..
 İsteyene sipariş alınır. Bana yesheem@gmail.com dan ulasabilirsiniz.

19 Kasım 2012 Pazartesi

Birce ve Pınar Süt Reklamı



















Merhaba arkadaşlar kızım Birce Mayıs ayında annenin günlüğü sitesinde bir yarışmaya girmişti. Daha doğrusu resmini ben göndermiştim, 8 hafta 8 minik gülen bebekler... yarışma oylarla sonuçlanacaktı.. hepiniz bilirsiniz sitelerdeki yarışmaları 1. gelen bebeğin Pınar Sütü kutusunda resmi yayınlanacak annesinede sony dijital kamera hediye edilecekti... ve uzun lafın kısası benim minik Birce'm ilk haftanın birincisi oldu.. ve bize Eylül ayında süt kutularında resminin olacağını bildirdiler ancak Kasım ayında marketlerde denk gelebildik (girmediğimiz market, bakmadığımız süt rafı kalmadı ama uzun aramalar sonucu bir markette bulabildik) nasıl çıkmış resmimiz halen bu devam sütleri marketlerde satılmakta ... kızım burada 9 aylık ama 1 yaş üstü süt olunca 1 yaş yazıverdiler.. zaten sütün piyasaya çıkmasıyla bizimkide 1 yaşını dolduruverdi :))) ha bu arada benim kameramı hemen gönderdiler gerçekten çok güzel ... masallah deyin lütfen .. Herkesin evladını Rabbim korusun..(aminnn)

Bu da kızımın 1 yaşındaki hali :))) sütle beraber...

7 Kasım 2012 Çarşamba

Birce'min doğum günü

Kızım Birce'nin doğum günü 25 Ekim lakin Kurban Bayramının da 1. günü olması sebebiyle 03 Kasım da kutlama yapabildik. Öncelikle uykumuzu alamadık ve sonrasında gelen huzursuzluk; kıyafet giymede problem yaşadık, normalde 4 gibi olmamız gereken partide bizden önce misafirlerin gelmiş olmasına şaşırmamak lazım ancak 5 e gelirken orada olabildik. Neyse içeriye bir ağlama bir huzursuzluk içinde girebildik, erkenden kalkarız diye düşünürken kızımın sevdiği müzikler ve en beğendiği dizi pepee bizim kurtarıcımız oldu.. babamız Allah tan onları daha önceden ayarlamış.. kuzuma.. çok şükür bir müddet durdu bizde rahat edebildik hele pastasını görünce nasıl bir mutluluk anlatamam canım kızım benim.. tabi artık uyku iyice bastırınca gelen misafirleri bile zor yolcu edebildik.. evimize geldiğimizde bir rahatlama sormayın.. tabi doğum günümüzde anneanne ve dede, babaanne bizimleydi her iki tarafında ilk torunu kolaymı :)))))
Bu resimde 25 ekim günü önden ufak bir kutlama yaptık canım kızım hastaydı boğazları şişmiş antibiyotik kullanıyorduk o yüzden çok huzursuzdu kuzum yinede birazcık pastasıyla mutlu oldu bebeğim iyi ki Rabbim onu bize verdi şükürler olsun Allah sağlık sıhhat versin herkesin bebişlerine ( amin )...

 Kızımın tütü takımını, tacını ve patiğini kendim yaptım..herkes çok beğendi annesinin bir tanesi...
Bunlarda menüden :


Ve video kızımın pastası gelince mutlu olduğu an :)))
 

23 Ekim 2012 Salı

Boho Hair Saç Modeli

Boho Hair Saç Modeli

Merhaba arkadaşlar,
Daha yeni yeni bloguma alışırken  sizinle çok hoşuma giden bir saç modelini paylaşmak istedim.Ben çok beğendim ve yapmayı düşünüyorum.Yapılışıda zor değil özel günleriniz için tavsiye ederim süper olur.. Bakalım sizde beğenecekmisiniz.. Bu arada yorumlarınızıda bekliyorum... Kolay gelsin :))




Hürriyet

Google+ Badge

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim