16 Ağustos 2017 Çarşamba

TÜL ETEK!!!






Herkese Sevgiler...




OMZU AÇIK KOT ELBİSE!!!

      Uzun bir aradan sonra, yine yeni bir dikişle karşınızdayım. Bebekle uğraşmaktan inanın vakit bulamıyorum. Ama sadece bebek değil tabi arada olan bir sürü olumsuz şeyler hastalıklar falan... Neyse Allah ım büyük dertler vermesin kimseye..

      Sizde de kardeş kıskançlığı oluyor mu? Benimkiler fena inanın Birce'm çok belli ediyor kardeşini kıskandığını olanda bize oluyor onlar arasında fark olmadığını göstermeye çalışsak da oluyor böyle zamanlar. Umuyorum geçecek.
      Gelelim diktiğim bu elbiseye, aslında omzu açık olan bluzlar, elbiseler, crop toplar çok moda. Bende bir alışveriş merkezinde genç bir kızın üzerinde böyle kot kumastan omzu açık elbise görünce çok beğendim ve dikmeye karar verdim. Burda dergisi Temmuz sayısında buldum aradığım modeli fakat büyük bedende vardı. Ne yaptım tabi ki kalıbı küçülttüm ve 38 bedene göre diktim. Kumaşı İzmir cuma sosyete pazarından aldım tam yazlık ince bir kumaş. Umarım beğenmişsinzidir. Bir diğer postta görüşmek üzere hoşçakalın...




2 Şubat 2017 Perşembe

Salopet Elbise!!!

       Bu havalarda en güzel şey sevdiklerinle içeceğin bir kahve. Ben doğumdan sonra kafein almamaya çalışıyorum. Bu yüzden benimde içeçeğim en güzel şey kışa uygun olarak sahlep. Gerçi kafeinsiz kahvelerde mevcut ama bulunduğumuz kafede maalesef yoktu :))

Neyse ben bu salopet elbiseyi Forever New den indirimden almıştım ve bayıldım. Severek giyiyorum. Bu kombin için tercihimi siyahtan yana kullandım. Umarım sizde beğenirsiniz.






Bluz / H&M
Salopet Elbise / Forevernew
Ayakkabı / Converse

Herkese Sevgiler...



PİLELİ ETEK!!!


Merhabalar,
     Bu kış İzmir'de de baya bir hissedildi. Kar yağdığını görmüşlüğümüz olmuştu da karın yerde tuttuğunu görmüşlüğümüz olmamıştı. Yalnız bir gün kar vardı ama güzeldi. Şimdi havalar biraz daha sıcak daha doğrusu gündüzleri öyle akşam üzeri soğuk oluyor hemde fena soğuk. Bu fotoğrafları çektiğim günde aynen öyleydi. Bakmayın poz verdiğime dondum resmen.
     Evet pileli etekler, bu sene çok moda bende aldım ve severek giyiyorum. Altına simli çoraplar üzerine trikolarla harika oluyor.








Etek / Addax
Kazak / Mango
Deri Ceket / Mango
Çanta / Victorias Secret

Herkese Sevgiler...

1 Şubat 2017 Çarşamba

KIRMIZI SİYAH KOMBİN!!!

        Merhabalar,
        Evet arkadaşlar doğum yaptıktan sonra istediğim kiloya ulaşamadım ama yeni bir kombinle beraberiz. Zaten kilo vermek içinde çok erken çünkü daha kırkımız bile çıkmadı.
        Neyse bugün sizlere çok severek giydiğim kırmızı eteğimi siyah bluzla kombin ederek göstermek istedim. Umarım benim beğendiğim gibi sizde beğenirsiniz. Bu sene parıltı ve ışıltılar çok olsada kırmızının modası hiç geçmez :)))






Herkese Sevgiler....

13 Aralık 2016 Salı

Kadife Elbise !!!



Sıfır maliyetle bu senenin modası olan kadife bir elbise diktim. Bu elbise için kumaşı da bir perdecinin artan kumaşlarından almıştım. O yüzden maliyeti de olmayan bu elbiseyi sizlerle paylaşmak istedim. Biliyorsunuz ki birçok ünlü mağazada kadife bluz ve elbiseler içlerine tişört ya da uzun kollu bodylerle kombinleniyor. Moda bence yakışan ama trendi takip etmeyi de seviyorum. Her ne kadar şuanda hamilelikten dolayı buna vücudum uygun olmasa da yine bu tarz şeylerle uğraşmak beni mutlu ediyor.
Evet gelelim bu elbisenin nasıl yapıldığına bunun için bir video çekmiştim. Yapılışını bu videodan izleyebilir, daha çok videolu paylaşım istersenizde abone olabilirsiniz. İyi seyirler..


                                  

Hoşçakalın...



Puf Yapımı !!!



Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle herkese selam eder uzun bir aradan sonra sizlerle buluşmanın sevincini yaşarım.
Şuan 36 haftamın içindeyim hamilelikte, gittikçe ağırlaşan ben fırsat bulup sizlerle paylaşacak bişeyler yapmayı çok özlemişken yeni bitirdiğim bir pufu göstermek isterim.


Yapılışına gelince öncelikle ben bunu youtube da bir sitede gördüm ve çok hoşuma gitti. Yapımı oldukça kolay örgüden anlayan herkes bunu çok kolay yapabilir. Bu örgü puf için gerekli malzemeler:

-1500 gr penye ip
-10 numara şiş

Ben 50 ilmekle başladım tam orta kısma örgü modelini yerleştirdim. yapım aşamaları ise dediğim gibi internette bir çok sitede var. Daha ayrıntılı buralardan bakabilmeniz mümkün.
Umuyorum beğenmişsinizdir.

Sevgiyle kalın, hoşçakalın...


Hürriyet

Google+ Badge

Pages

Translate

Neler Yapmışım?

İnsanım önce, sonra anneyim, ev hanımı aslen muhasebeciyim